Kadın Hastalıkları

Kadın Doğum Uzmanı – Jinekolog

Kadının üreme organlarına ilişkin hastalıkları kadın hastalıkları olarak tanımlıyoruz. Bu hastalıkların teşhisi ve tedavisinde birçok vaka tecrübesiyle hastalarımızın sağlığı için çalışıyoruz.

Vajinismus

İlişkiye girememe sorunu olarak bilinen vajinismus toplumun geniş bir kısmında görülen bir rahatsızlıktır. Kadının vajina kaslarını kontrol edememesi sonucu ortaya çıkan bu problemin ilaç ya da ameliyat gibi bir çözümü bulunmuyor. Uzman doktor ve psikolog eşliğinde bu kasları öğrenir ve ilişkiden haz almaya başlayabilirsiniz.

Kadın İnfertilitesi

Yumurtanın döllenme kalitesinin düşük olduğu durumlarda kadın infertilitesinden söz edilir. Bu durum kadının gebe kalmasını güçleştirir. Yumurta kalitesini artırmak, döllenme şansını maksimum düzeye çıkarmak için bir takım tetkiklerin yapılması ve uzman hekim tarafından kontrolünün sağlanması son derece önemlidir.

Kadın infertilitesi tedavisinde aşılama yöntemi kullanılıyor. Yumurtanın döllenmeye en uygun olduğu zamanda erkeğin spermi doğrudan rahime yerleştiriliyor. Bu yöntemle kadın infertilite tedavisinde 0’e yakın başarı sağlıyoruz.

Myom

Myom, infertilite, ağrı, aşırı kanama, şişkinlik gibi birçok soruna neden olan rahim içi oluşumdur. İleri teknoloji ve modern tıp myom tedavisinde bizlere birçok seçenek sunuyor. İlaç, cerrahi yöntem, doğum kontrol hapı, rahim içi araçlar ve çeşitli hormonlarla myom tedavi ediliyor. Tedavi şekli hastanın öyküsüne ve bebek isteğine göre değişiklik gösterse de kesin çözüm elde ediliyor.

Normal ve Riskli Gebelik Takibi

Hamilelik süreci sorunlu ya da sorunsuz olan tüm gebeler için düzenli kontrollerin yapılması oldukça önemlidir. Riskli gebelikler başta olmak üzere tüm gebeler belirli haftalarda bir takım testler yaptırmalıdır. Bebeğin gelişimi, anne adayının sağlığı için uzman bir hekim tarafından kontrollerinin sağlanması gerekiyor. Hem normal hem de riskli gebelikler için uzman hekimimiz Op. Dr. Dilek Doğan Baş’tan 7/24 randevu alabilirsiniz.