Gebelik Takibi

Bursa’da kurulan ve tüm kadınlara sınırsız hizmetleriyle yanında olan Op .Dr. Dilek Doğan Baş ve ekibi her zaman farkını göstermektedir. Meslek hayatı boyunca her hastaya gereken ilgi ve alakayı göstererek tüm süreci yakından takip eder. Özel kliniğinde tüm kadın hastalıkları, gebelik takibi, doğum ve muayeneler en hızlı ve en hijyenik koşullarda yapılır.

Gebeliğin Takibi İçin Sadece Güvenin

Tüm kadın hastalıklarının tedavisi ve süreciyle birlikte gebelik takibi için anne adayları her zaman bu sağlık merkezinden destek alabilir. Bebeğin gelişimi, annenin sağlık durumu, tüm rutin kontroller ve muayene aşamaları en güler yüzlü ekiple yapılır.

Gebeliğin öğrenilmesinden doğuma kadar geçen sürede Op Dr. Dilek Doğan Baş ve ekibi bu aşamaları en yakından takip eder. Rutin kontrollerle birlikte bebeğin doğuma kadar olan gelişimi en sıkı şekilde takip edilir. Her ay yeni heyecan için randevu almanız yeterli olacaktır.

Hamilelik ve Gebelik Takibinde Doğru Adımlar

Anne adaylarıyla birlikte yapılan minik görüşmeler her zaman karşılıklı güveni arttıracaktır. Her zaman tek güveneceğiniz adres olan bu merkez Op. Dr. Dilek Doğan Baş desteği ile hamilelerin yanında olacaktır. Her kadın için çok özel ve farklı olan hamile süreci doğru ellerin sayesinde çok daha hızlı ve çok daha özel geçmektedir. Op. Dr. Dilek Doğan Baş ile tüm muayene ve gebelik takipleri en doğru ve en verimli şekilde geçer. Özel klinikte her hasta en özel şekilde ağırlanır.

Bursa’da Hanımların Güveneceği Tek Özel Adres

Hanımlar yılda en az bir kez jinekolojik muayeneden geçmek zorundadır. Bu muayene en konforlu ortamda olması için bu özel hastane Bursa’da kurulmuştur. Her muayeneden sonra kontrol için randevu sistemi ne başvurulmalıdır.

Her muayene, gebelik takibi ve doğum gibi eylemler için Op. Dr. Dilek Doğan Baş özel muayenesi hanımların yanındadır. Yeni hizmet vermeye başlayan özel hastane tecrübeli ekibi ile güler yüzlü iş politikası sayesinde kadınlar kendilerini çok daha güvende hissedecektir. Bursa’da açılan ve uzmanların desteği ile her daim hanımların yanında olan bu merkez uygun fiyat aralıklarıyla bütçenizi de düşünüyor.